Saturday 3 December 2011

my h0liday wif ma c0usins !

olla !
rasenye dah lame da aq x blogging nih ..
0kayy , arie ni aq nux cite sal h0liday aku !
hrmmm ..
0liday , tiap2 ta0n gi jln kat jb < kalaw kmi ade pitis lhaa ..>
ta0n nih my aunt datang umah bawak anak angkat diye < arrisya > wif adek spupu aku < g-ha >..
arrisya 2 baru f0m 1 <tapi suda DUA BULAN x gi sk0la ..seyes aku tabik bdak nih !>
0iii ! sape kate diye ni budak yg ter0x ??
aku rase dye ni seorang kawan yang caring , baik + cantik * seyes !
da la cantik .. walaupun x gi skola dye nih cerdik seyh !
okayy , 
holiday aku , hari 3rd di0wunk kat umah ,
kami gi jln2 kat tc ... * act its my 1st time went 2 tc < hehe
best kudd ! smlm plak kami blajar msk kueyh ! ni pun 1st time gak bwat kueyh ! sy0k !
naseb baeq kueyh aq mnjadik ! kirenye lulus lhaa ! * lulus setelah dibantu 0leyh kkq , adeq2 na rrisya
kueyh 2 p0wn arrisya yg ajr cre nux bwat .. kalaw diye x ajar .. meme anc0r lhaa jawabnye ..
haha ! pape p0wn .. i g0t 2 g0 2 jb 17 ary bln nih ! family aq yang laen da salmat tobe di jb  ..
yg t'tinggal di cni  hnye aq n my m0m !

No comments:

Post a Comment